hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > زنجان| اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در 2 سینمای زنجان

زنجان| اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در 2 سینمای زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از قطعی شدن اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر در زنجان خبر داد و اظهار کرد: هماهنگی لازم برای برگزاری این جشنواره انجام‌شده است.

 فاطمه کرباسی با بیان اینکه امسال درحرکتی متفاوت اکران فیلم‌های سینمایی در دو سینما انجام خواهد شد، تصریح کرد: امسال سینما بهمن و سینمای بخش خصوصی میزبان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

او افزود: شیوه اکران فیلم‌های سینمایی نیز به این شکل خواهد بود که یا افتتاحیه نخستین سینمای بخش خصوصی با افتتاحیه فیلم‌های جشنواره فیلم فجر یکی خواهد بود و یا اینکه قبل از اکران فیلم‌ها، افتتاحیه‌ برای این سینما برگزار خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران است که به مناسبت پیروزی انقلاب مردمی سال ۱۳۵۷ و به یاد انقلاب، از سال ۱۳۶۱ تاکنون معمولاً در میانه بهمن‌ماه هرسال در تهران برگزار می‌شود.

تاکنون ۳۶ دوره از این جشنواره برگزارشده‌ است که آخرین آن در سال ۱۳۹۶ بود، این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. گفتنی است، هرسال جشنواره فیلم فجر در دو بخش سینمای ایران و سینمای جهان برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد